Reclamele de clienți potențiali îți permit să soliciți date de contact direct de la clienții interesați. Folosește un formular de contact pentru a colecta informații de la clienții cu probabilitatea cea mai mare să fie interesați de produsele sau serviciile tale.

Sfaturile noastre:

✅ Alege obiectivul potrivit pentru formularul tău
Folosește opțiunea Volum mai mare pentru un formular care se completează și se trimite rapid pe un mobil. Folosește opțiunea Interes mai mare pentru a adăuga un proces de analiză care le permite utilizatorilor să-și confirme informațiile.

✅ Stabilește un buget și o durată potrivite
Îți recomandăm să rulezi reclamele cel puțin 7 zile ca să găsești audiența potrivită. Vei putea vedea o estimare cu numărul de persoane cărora li se va adresa reclama ta, în funcție de dimensiunea audienței și de buget.

✅ Atrage clienții cu oferte noi
Evidențiază o reducere, o promoție sau un cupon în reclama de clienți potențiali ca să îi încânți pe clienții noi în legătură cu produsul sau serviciile tale. Ofertele pe o perioadă limitată pot ajuta la stimularea sentimentului de urgență din spatele acțiunii cumpărătorilor.